Mulla on sydän
ja se toimii
ja takkuinen tukka mutta
hiukset kuitenkin

perjantai 27. syyskuuta 2013

Suloisin sunnuntai


Viime sunnuntai oli mieletön, sain kokea niin suurta onnea ja rakkautta kuin olen tuntenut pitkään aikaan, oli sellainen olo että voisin itkeä onnesta ja siitä kuinka kuitenkin kaikki asiat järjestyivätkään, ihan eri tavalla kuin luulin mutta nimenomaan positiivisella tavalla erilailla.
Kesällä olin varma että sieltä pohjalta ei nousta ja kaikki toivo on menetetty, kiitos rakkaus ja maailmankaikkeus että näytit minulle olevani väärässä, kiitos että taisteluni palkittiin.
Nyt tiedän vahvemmin kuin koskaan ettei koskaan pidä luovuttaa.






Aurajoen varteen on ilmestynyt tälläisiä mielettömän ihania uusia veistoksia!
Veistoksia yhdistää hymy ja katse taivaaseen, oi mikä positiivisuus näistä hehkuukaan.
Itse taiteilijasta ei ikävä kyllä ole tietoa :(









Dam di dam dam lauluni
Dam di dam rakkaalleni



6 kommenttia:

  1. hyvän mielen postaus:))) ihania nuo patsaat - mistähän sais selville kuka ne tehnyt:)?

    VastaaPoista
  2. kyselin Lealta, mutta hänelläkään ei ollut tietoa - jokseenkin samantyylinen ukkeli oli Johannan postauksessa - se joka nousi sieltä viemäristä -huomasitko?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijjaa voi höh :( en mä kyl nyt muista, pitää kattoa!

      Poista
  3. Hei! Nuo patsaat tuli tuohon Turun päivänä, ne on Kari-Petteri Kakon tekemiä. Tässä on lehtijuttukin niistä: http://www.aamuset.fi/naista-puhutaan/kaupunki/myllysillan-taideteokset-paivanvaloon

    -Pia

    VastaaPoista

Kiitos kun ilahdutit päivääni kommentilla! :--)