Mulla on sydän
ja se toimii
ja takkuinen tukka mutta
hiukset kuitenkin

tiistai 17. syyskuuta 2013

Peikkotyttö sairastaa




Helouuu!
Oon ollut flunssas jotain kolme viikkoo putkeen ja nyt pari päivää sitten heräsin aamul ihan kamalaan päänsärkyyn ja kurkkukipuun, aivastelin ihan loputtomasti ja olo oli tosi kuumeinen ja sekava.
Sit ku nousin sängyssä istumaan nii hengästyin ja keuhkoihin sattu ihan vitusti hengittää ja liikkua.
Elikkä asia mitä olin viimeseen asti vältellyt... siis lääkäriin meno oli edessä, sieltä sain sit myrkkykuurin eli antibioottikuurin(en oo moneen moneen vuoteen syönyt minkäänlaisia lääkkeitä, edes mietoja särkylääkkeitä, mun kroppa ei kestä niitä yhtään enkä periaatteestakaan niitä syö joten tää kuuri vituttaa syvästi)
koska mul oli kaikki paikat ihan tukos, poskiontelotulehdus ja keuhkoputkentulehdus ja tietty lämpöä... yritin kyllä välttää tämän kuurin syömistä mutta sanoivat että mul on tää flunssa niin kovasti pitkittyny ja tulehdukset päällä jo nii mones paikkaa et on ihan pakko syödä tää antibioottikuuri jos haluu et tää paraneeki joskus.

Elikkä sitä nyt ollaa sit petipotilaana liikkumiskiellos, ei saa toistaseks ulkoiluttaa edes koiraa, nii kauan ku hengästyy ja pyöryttää liikkuminen ni ei saa liikkua ylimäärästä.
Ei musta ole tälläiseen!! haluan liikkua ja mennä, sekoan jos joudun viettämään monta päivää putkeen neljän seinän sisällä!
Jotenki kyl tuntuu et tää tuli ihan tarkotuksella mulle, koska tän flunssan aikana en oo oikee missää vaihees tarpeeks levänny vaan kokoajan touhunnu jotain minkä takia se varmaa pitkittyki ja meni näin pahaksi.. Alotin itämaisen tanssin viikko sitte ja sinnekki menin puolikuntosena kun en halunnu jättää ekaa kertaa väliin ja kunto sit tietty paheni sen seurauksena enkä pääse ainakaa tällä viikolla sinne ollenkaan :(

Joten ehkä mun onki tarkotus nyt hetkeks pysähtyy, rauhottuu ja levätä.
No mut nyt kerron täs viimesen viikon piristyksiä tän sairastelun keskellä :)



Tää ihana kasvi on nyt viimein puhjennut kunnolla kukkaan ja voi miten kaunis se on!(meinasin jo kerran tappaa sen...)



Tälläne ihana kortti oli tullut mulle Raahesta Marikalta ja Vilmalta!



Sit sieltä löytyi mm tälläne ihana valokuva Vimpulasta:



 Mul oli tääl viimeviikol korjaaja laittamas kuntoon muutamia juttuja täs asunnos ja sit sillon aukasin tosiaan ton kirjeen ja viimesenä löysin sieltä jotain käärittynä talouspaperiin ja kun aukasin sen ni repesin ihan totaalisesti, jopa tämä lähes kuuro korjaaja kiinnitti huomiota nauruuni!
MUTTA mitä muuta oisin voinut ku nauraa kun Marsse laittaa mulle postissa HIPPILEGON?
SIIS ONKS KUKAA IKINÄ NÄHNY VASTAAVAA, KUI HIENO!
Ehkä oudointa on se että ''siskoni'' laittaa minulle leluja postissa mut tälläne tää meidän perhe on.



Eiks oo iha mielettömän hieno :)!

Sain vähintäänki kuukauden naurut kerralla!
Kiitokset ihanalle Marikalle<3

Mua on kyl nyt lellitty ku seuraavaks voisin esitellä mitä kaikkee ihanaa oon saanut Teemulta viime päivinä..

Teemu oli ostanu Heikin markkinoilta mulle ihanan ametistikorun:



Oon nii mielissään tästä ku mua kiehtoo hulluna kaikki kivet ja kristallit yms ja sitä paitsi tää on just jousimiehen voimakivi(niii astrologiakin kiinnostaa!), just jostai ametistikorusta oon haaveillutkin, mul on ennestää yks Villen vuorikristallikoru joka tasapainottaa kruunuchakraa ja tänki kiven energiat on liitetty just kruunuchakraan ja otsachakraan(kolmas silmä) joten aattelin et ton ametistin ja vuorikristallin vois laittaa vaiks samaan ketjuun :)

Pakko laittaa tähän vähän mitä netissä kerrotaan ametistista :


''Ametisti on saanut nimensä kreikankielisestä sanasta 'amethystos', joka tarkoittaa kirjaimellisesti "ei humalassa". Antiikin kreikkalaiset ja roomalaiset uskoivat ametistin suojaavan kantajaansa alkoholismilta ja helpottavan humalasta selvitymistä.''

''Ametisti rohkaisee sisäiseen rauhaan, taistelee riippuvaisuuksia vastaan, kuljettaa energiaa ja omaa korkean henkisen värähtelyn - hyvä meditaatiokivi. Ametistin uskotaan myös karkottavan kielteisyyttä ja luovan rauhallisen ympäristön.''

Haluisin viel sellasen ison ametistin minkä laittaa ihan kotii johonki hyllyyn tai lattialle :)

Sit Teemun varsinainen vuosipäivälahja tulee tässä:



Oon iha hullun kauan haaveillut omasta huuliharpusta, nyt jipii vihdoin sain sen ja pääsen harjottelemaan sen soittoa, nyt vaa harmittaa iha sikana ku sain sen just ennenku tulin kipeeks ni ei pysty nyt harjoittelemaan ja tekis iha hulluna mieli soitella :(

 Kiitos Teemu<3

Ja sit mitä kivaaaa tuli tänään postista mitä oon jo hulluna ootellut!
Eli yrttiladosta tilasin ihanaisia yrttejä!



 Mäkikuismateetä pääsee pitkästä aikaa taas juomaan ja mieliala  nousee kohisten<3

 Rohtovirmajuurta!
Ja kärsimyskukkaa!
Nyt on luonnonlääkitykset kohdallaan :)!


Et sellasta tänne, nyt alan juomaan kuismateetä ja olo alkaa olemaan nii väsyny ja kurja et pakko alkaa nukkumaan taas.
En tiedä milloin palaan tänne koska nyt ei hirveesti oo kuvattavaa eikä kerrottavaa täältä sängynpohjalta!





11 kommenttia:

  1. aivan ihana postaus! <3 pystytkö sää kattoon siellä leffoja? se on parasta ajanvietettä, kun on sairaana.. :)

    Tuo Marikan posti on kyllä ihan huippu!

    VastaaPoista
  2. Voi eii, tuo lego on niiiiin siisti! : DDD

    VastaaPoista
  3. kyllä äitistä on niin kurjaa kun pieni peikko sairastaa- mielestäni sinä olet jo kiintiösi siitä saanut.

    VastaaPoista
  4. Oi tuo ametisti-koru on aivan ihana :) Ja ei yritä nyt parantua, voimia sinne! Itekkin oon harrastanut tuota kivien keräilyä ja niiden voimien tutkimista ja chakroja, ostin pari uutta kiveä just syysmarkkinoilta ja oon ihan innoissani niistä! :Dd

    VastaaPoista
  5. Vastaukset
    1. Kiitos, enköhän mää tästä pikkuhiljaa tokene!:)
      Se on nii supermielenkiintosta, kaikki noi jutut, vaikee ymmärtää miten jotain ei kiinnostais jo pelkästää jotku kivet :'D saati sit chakrat, ne on aika iso osa meitä!

      Poista
  6. Nykyään ihmisillä on ihan liikaa tekemistä, ja varmasti monelle tuttu tunne tuo, ettei enää oikeastaan edes pysty vain olemaan. Ota nyt kaikki ilo irti taudistasi, ja lepää oikein kunnolla ja ole vain. Maailman ja sinun on hyvä hetken näin. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Puhut nyt kyllä niin asiaa!:))
      Niin oon itekki yrittäny tähän asennoitua vaik onkin vähän levottomat jalat, kyl mä voin hetken olla paikallani ilman et minä tai maailma siihen romahtaa!

      Poista
  7. IHANA toi hippilego :DDD en ees kuvitellu et tollasia on olemassa! Voi sinua, lepiä vaan ja teetä, niin paranet äkkiä!

    VastaaPoista

Kiitos kun ilahdutit päivääni kommentilla! :--)