Mulla on sydän
ja se toimii
ja takkuinen tukka mutta
hiukset kuitenkin

tiistai 3. syyskuuta 2013

Is this love that i'm feelin'?


Tänään eli 3.9.2013 oli mun ja Teemun  2-vuotispäivä, hullua.
Kaksi vuotta sitten tänä samaisena päivänä Teemu oli mukanani Turussa käymässä ensimmäistä kertaa, ei sitä sillon olisi voinut aavistaakkaan että kaksi vuotta myöhemmin me asumme täällä.
Tuohon kahteen vuoteen on mahtunut niin tajuttoman paljon kaikkea että se tuntuu vähintäänkin viideltä vuodelta.
Ollaan koettu yhdessä käsittämättömän ihania asioita ja hetkiä, samoten myös eteen on tullut vaikeita ja raskaita asioita, mutta kaikesta me ollaan yhdessä selvitty ja tuettu vuorotellen toinen toisiamme.
En olisi ketään muuta ihmistä halunnut vierelleni kokemaan elämäni hienoimpia ja kauheimpia hetkiä mitä olen tämän kahden vuoden aikana saanut kokea.
Olen saanut viettää kaksi UPEAA vuotta aivan mielettömän UPEAN ihmisen kanssa, en ole koskaan tavannut ketään Teemun kaltaista, hän on niin spessutyyppi ettei toista ole ja en voisi olla onnellisempi ja kiitollisempi että juuri hänen kanssaan olen saanut kulkea tätä matkaa jo näinkin pitkään ja hän on vieläkin rinnallani.
En ole ikinä kokenut enkä jakanut kenenkään ihmisen kanssa sellaisia asioita kuin Teemun kanssa, elämässäni ja minussa ei ole koskaan tapahtunut niin suuria muutoksia kuin tämän kahden vuoden aikana, ja kaiken tämän olen saanut jakaa hänen kanssaan.
 En olisi ikinä voinut kuvitellakkaan saavani tuollaista ihmistä ja tälläistä ihmissuhdettä elämääni, maailma on niin hullu paikka, täällä kaikki on mahdollista.

Tämä ihminen näytti minulle mitä on rakkaus ja tästä ihmisestä tuli minulle toinen perhe.
Uskon että meillä on vielä paljon koettavaa ja nähtävää yhdessä ja en voi muuta kuin toivoa että matkamme yhdessä jatkuu vielä pitkään, se nyt on ainakin selvää että se jatkuu juuri niin kauan kuin sen on tarkoitus.
Kiitos muru<3

Teemu toi mulle aivan tajuttoman kauniin kukan, paremmalla valaistuksella otan siitä uudestaan kuvaa ja sit ku noi nuput puhkeaa kukkaan!



Söpöliini ja yksisilmäinen orava


 Ei mitää käsitystä mikä täs kuvas on homman nimi...


Söpöiltiin...





I wanna love you and treat you right.
I wanna love you every day and every night.
<3


5 kommenttia:

Kiitos kun ilahdutit päivääni kommentilla! :--)