Mulla on sydän
ja se toimii
ja takkuinen tukka mutta
hiukset kuitenkin

torstai 11. huhtikuuta 2013

Olet tässä

Mun oli aikomus jo sillon ajat sitte ottaa vähä parempia kuvia tuosta tatuoinnista sit ku se on parantunut ja sellasia kuvia mis näkys vähä muutaki ku vaa se käsi, mut eipä näissä kaikissa kuvissa se tatuointi kovinkaan hyvin erotu, mut ehkä jotain selvää saa esim ton tatuoinnin koosta !:)
Sara suunnittelee mulle ihan mahtavaa tatuointia ja jos vaan pääsen lähtemään toukokuussa Raaheen nii sillo ois tarkotus se iholle hakata :p
Oon nii innoissaan siitä!











Yksilö todistamassa valtiota vastaan
Toinen raukka uskomassa siihen samaan paskaan
Kolmas miettii mihin luottaa täs maailmas
Neljäs tästä maailmanmenosta vähä liikaa manipuloitumassa
Viides ja kuudes luulee voivansa elämän ostaa
Seiska, se ei lopeta etsimistä koskaan

9 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Hehe kiitos, tosi kauniina, nukahdin viimeyönä meikit naamalle ja tänä aamuna vaan laitoin ton mekon päälle ja otin kuvia just heränneenä :'D

      Poista
  2. Hihih minäki oon innoissani tästä tatskaprojektista!
    Ja ihania kuvia, oot kaunotar :)

    VastaaPoista
  3. Vastaukset
    1. Kiitos, on kivaa kun on ''omien'' vaatteiden lisäks Marin vaatteet käytössä :)!
      (Mari on tosiaan Chilessä ja jätti aikamoisen vaatevaraston mun käyttöön!)

      Poista
  4. Laitat sit heti kuvia siitä uudestaki tatuoinnista :) tuo nykyinen on aivan mahtava, oon niin kateellinen! Syvät pahoittelut etten ennen oo hoksannu tätä blogia, mutta aion nyt korjata virheeni.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Laitan varmasti ja kiitoksia kovasti, tykkään itekki kauheesti!
      Eikä haittaa kuule ollenkaan, nyt ainaski tiiät tän olemassaolosta!:)

      Poista

Kiitos kun ilahdutit päivääni kommentilla! :--)