Mulla on sydän
ja se toimii
ja takkuinen tukka mutta
hiukset kuitenkin

keskiviikko 10. huhtikuuta 2013

Hassu hurtta

Mun on ihan pakko laittaa tänne teidänkin nähtäväksi pari niin ylisöpöä kuvaa + yks video tuosta koirasta!



Tässä pikku kingiherra hengaili kirjoituspöydällä ja näyttää nii suloselta!



Sit otin tänää siitä tälläsen kuvan ku se makaa ihan reporankana selällää ja tuhisee vaa, awws.

Oli ihan pakko näyttää nää teillekki ku musta tuntuu et joka päivä vaa pakahdun rakkaudesta tuota koiraa kohtaan, vaikka se on välillä tosi rasittava nii siitä on silti niiiiiin paljon iloa<3

Ja tähän loppuu viel yks ihan sairaan söpö video tuosta otuksesta:


Taustalla tosiaan kuuluu madventures ja please pyydän ettette kiinnitä huomiota tuohon mun lässytykseen (oisinpa tajunnu pitää suuni kiinni, kun pointtinahan oli se et tuo pikkunen rakastaa porkkanoita ja mun mielestä se oli niin sulonen kun se tuossa ihan tohkeissaan isoon äneen niitä mussuttaa.)
Videolla aina oma ääni kuulostaa kauheelta, saatika sitten ku tuollain lässyttää!
Joten keskittykää kingin söpöyteen älkääkä mun vammailuun :)!

Toivottavasti tätä lukee edes muutama eläin/koirarakas ihminen ettei tää menny ihan hukkaan!

6 kommenttia:

  1. Tosi söpö Kingi, kun se syö! ja mun mielestä kuulostit aivan tosi söpöltä! ja Saara sano, että vähän multa kuulostit :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikö ookki sulonen, ihana mussutus<3
      No hyi en kuulosta, siis söpöltä, siitä en tiiä kuulostanko sulta :---D

      Poista
    2. olipa sulonen tuo kingi ..t.äiti

      Poista
  2. Tosiaanki kuulostit Enniltä! :D -Meekku

    VastaaPoista
  3. ...ja ps. niiin söpö porkkanansyöjä! :D -M

    VastaaPoista

Kiitos kun ilahdutit päivääni kommentilla! :--)