Mulla on sydän
ja se toimii
ja takkuinen tukka mutta
hiukset kuitenkin

perjantai 28. maaliskuuta 2014

Rauha täytti mun sydämen


Viimeviikolla tehtiin uutta ihanaa kasvisruokaa, jotain kikhernepurjosipulisoossia(:D) ihan superhyvää!
Seikkailtiin Tauvon rannalla, ihmeteltiin ihan kovaksi jäätynyttä hiekkaa, rannassa olevia jäälauttoja, sitä kuinka tuolla merenrannassa ei ollut tuulenvirettäkään meidän sinne mennessä :o eri värisiä, kokoisia ja mallisia upeita kiviä, kivet on oikeesti ihan sairaan kiehtovia!!
Ihmeteltiin niitä vaikka kuinka ja kaikkea muutakin hurjan siistiä mitä tuolta luonnosta löytääkään!



Vitsit miten fiksun näköinen katti oon!

Valmistusvaiheessa!




 Tällane uus kasvilajiki löydettiin.. :D











Kun siinä seisoin ja taivaan ylläni näin
sen silloin ymmärsin niin yllättäen.
Kun sä laskit kätesi mun kaulallein,
rauhan annoit mielellein.
Rauha täytti mun sydämen.

<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun ilahdutit päivääni kommentilla! :--)