Mulla on sydän
ja se toimii
ja takkuinen tukka mutta
hiukset kuitenkin

keskiviikko 2. tammikuuta 2013

Silloin elää viisasti, kun ottaa hitaasti


Mihin vie tää mun elämäni, mä kysyn
Mihin vie mun pieni tieni
Mihin johtaa mun polkuni
Etenee vielä niinku eilenki


Niin monta iltaa mä oon saanu nukahtaa
Niin monta aamuu noussu uudestaan
Niin monta päivää mä oon voinu unohtaa
Niin monta yötä mä oon joutunu muistaa
Niin monta iltaa mä oon saanu nukahtaa
Niin monta aamuu saanu nähä kun ne koittaa
Ja mä jatkan vaan
Elän niinku huomista ei ois lainkaan, oo




Toi ''The Five-year engagement'' oli ihan hauska leffa mut vähä turhan pitkä... MUTTA toi uus suomalainen  ''Varasto'' oli ihan sairaan hyvä, suosittelen, tosi hauska ja omituinen :D!













Vihdoin ja viimein sain hommattua itselleni nuo iki-ihanat haisaappaat!
Oisin halunnut violetit, mutta ei ollut ku keltasia, mustia ja sellasia vauvan vaaleanpunasia, joten nuo oli ehdottomasti paras vaihtoehto!
Ja onhan noi kyllä tosi kivat, kirkkaan keltanen väri piristää tän loskapaskakelin keskellä!

2 kommenttia:

  1. siellä taitaa olla saappaille käyttöä:) meilläkin oli kumisaapaskeli hetken,mutta nyt pakkasta. Juuri sen verran kuitenkin ehti käydä plussan puolella,että saatiin lumilyhtyjä aikaiseksi.ps. se varasto on hyvä leffa:) pidin itsekin.t.äiti

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No joo, on täällä sen verran plussan puolella et käyttöä nuille kyllä on!
      Tuossa varastossa oli tosi hyvin kyllä osattu valkata huippuja näyttelijöitä :)

      Poista

Kiitos kun ilahdutit päivääni kommentilla! :--)