Mulla on sydän
ja se toimii
ja takkuinen tukka mutta
hiukset kuitenkin

sunnuntai 27. tammikuuta 2013

Parhaiten pärjätään tiiviisti yhdessä


Perjantai-iltana siskopuoleni Anna toi meidän luo kevääseen asti hoitoon ihanan chihuherra Kingin(pitäähän pienellä koiralla olla kunnioitusta herättävä nimi ;D)<3
Tämä pieni koiraotus on paljon ollut meidän tykönä hoidossa silloin kun Annalla on ollut kiireistä ja nyt Kingi tuleekin vähän pitemmäksi aikaa asustelemaan meidän kanssa ja se piristää kyllä kovasti päiviäni.
Tää ehkäisee sitä etten mene koirakuumeessani ostamaan itselleni omaa koiranpentua vaan otan vastuuta näin pienen palan kerrallaan kun pidän huolta toisen koirasta.


Oon tottunut siihen et aina on joku elukka kotona pyörimässä ja nyt onkin ollut tosi outoa kun ei oo moneen kuukauteen ollut mitään lemmikkiä, joten oon tosi mielissäni tästä ja onhan toi koira kauhian rakas<3




 Chili kukkii<3

Ihana Maria toi Helsingin tuliaisena minulle tälläisen kirjan ja ei jestas miten innoissaan oon tästä, oon lukenut tän jo läpi useaan otteeseen ja selailen tätä jatkuvasti!
 Pitäis saada joku päivä aikaseks käydä kirpputoreilla ja ruveta kunnostelemaan kaikkia vanhoja juttuja!




 





Tykkään kauhiasti panostaa siihen miltä koti näyttää ja tässä on ihan älyttömästi helppoja ohjeita ja vinkkejä laidasta laitaan miten tuunata vanhasta kaikkea ihan mielettömän hienoa!

3 kommenttia:

Kiitos kun ilahdutit päivääni kommentilla! :--)