Mulla on sydän
ja se toimii
ja takkuinen tukka mutta
hiukset kuitenkin

torstai 24. tammikuuta 2013

Hengitä happea kunnolla







Tänään aattelin pitkästä aikaa vähän maalailla, olin joskus jo maalannutkin vähän taustaväriä taulupohjalle...



Sain aika paljonkin maalattua mutta koska siinä ei ollut yhtään mitään päätä eikä häntää ja sitä mun maalaamista vois kutsua lähinnä sekavaksi suttaamiseksi, niin en lisää tänne vielä ainakaan enempää kuvia mitä sain tänään aikaseksi...
En oo niin pitkään aikaan maalannut tai piirtänyt että tuntuu et taidot on hävinnyt ihan kokonaan, pitäs vaan taiteilla useemmin.
Oli silti kivaa!

5 kommenttia:

  1. ihania kuvia minun rakkaasta takkutukasta<3- hienoa,että innostuit taas piirtämään:)t.äiti

    VastaaPoista
  2. Onko tuo pöytäteline uus? Vai onko mulla vaan niin huono muisti etten oo muistanu, että sulla on tollanen :D

    Oon ollu sairaana ja innostuin sit käymään kaikkia mun laatikoita läpi ja heitin kaikkee turhaa pois. Löysin sit meistä sen yhteiskuvan ku ollaan Särkänniemessä tukkijoessa :DD Kummatki vaan huutaa suu auki siinä kuvassa, hahah.
    Löysin myös kaikkia tosi vanhoja synttärikortteja sun muita, "Onnea 10-vuotiaalle Hennalle!" :D
    Onneks oon säästäny nuita kortteja, ihana lukee näin vuosien päästä :) Tulee ihan tippa linssiin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei ku toi on Villen teline :)!
      JUST TÄNÄÄN MUISTELIN SITÄ TAMPEREEN REISSUA!:--D
      Oi vähä ihania<3 mullaki on niitä jossain tallessa!

      Poista
  3. Pakko kommentoida että ihana blogi sinulla!
    Oon tässä jonkinaikaa tätä käyny välillä katselemassa mutta nytten repäisin ja päätin että täältä voisi yksi lukija ilmoittautuu..

    Tästä blogista tulee hyvä mieli! <3

    -- Sanjana

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi että, kiitoksia!<3
      Tosi kiva kuulla että tää mun blogi tuo hyvää mieltä, se on tarkoituskin :)!
      Ja kiitoksia kovasti että kommentoit, oonki toivonnu et vähän enemmän ihmiset kommentois muutkin kuin vaan ne jotka tiedän lukijoiksi!

      Poista

Kiitos kun ilahdutit päivääni kommentilla! :--)