Mulla on sydän
ja se toimii
ja takkuinen tukka mutta
hiukset kuitenkin

keskiviikko 22. tammikuuta 2014

Kirppistelyjä




Heipskukkuuta ja kivaa keskiviikkoa kaikille!:)
Mul ois vaik mitä ihanii kivoja talvikuvia ja kauheesti kaikkee kerrottavaa, mut tätä kaikkea luvassa sit joskus myöhemmin, nyt halusin tulla vaan näyttämään millasii huippui kirppislöytöjä oon viimeaikoina tehnyt ja nää haluun jakaa teidän kaa koska oon ite ollu iha supermielissäni kaikista näistä!


 Tän vaaleen karvaliivin ja ton ihanan tummanruskeen vakosamettihameen tollasel ylisöpöl taskulla löysin UFF:in euron päiviltä, eli 2 euroo näistä yhteensä ei kauheesti verottanu edes mun rahatonta taskuu.
Hameesta tosin on vetskari rikki mut se korjaantunee suht helposti!
täs kuvas toi hame kyl meni iha mustaks ja vähä epäselväks nyyh :(
Tän superkauniin pitkän mekon löysin ihana kirppikseltä, en tosin kuollaksenikaan muista hintaa :o varmaa vaa jotai 5 e?
Tähän oon kyl ihan rakastunu, en malta odottaa et saan tän keväällä lämmössä(huom lämmössä, sitä ei Suomesta vielä huhtikuussa löydy mut siitä kerronkin myöhemmin ;D) pukea päälleni!


 Sit vielä tällainen ihana värikäs kuviollinen tunika, tää oli varmaa jotai 1,50e? :D
Eipä tullu kalliiks tuokaan ja toi on tosi kiva ja miellyttävää ohutta kangasta :)

 Tällä viikolla tiedos viel kaikkee muksaa, mm kaksi ihanaa menninkäistä pohjoisesta tulee meille kyläilemään, ootan jo kovasti!<3

Eipä mul muuta tällä kertaa, palaan joskus myöhemmin tänne taas, muutama postaus on jo mielessä :)

2 kommenttia:

  1. Ihana tuo ensimmäinen asu! Varsinkin tuo hame, olen itsekkin metsästänyt tuon tapaista =)

    VastaaPoista
  2. Oi kiitos!se oli kyl tosi kiva löytö(vielä kun sen vetskarin korjaa jollain tapaa), tosi hyvän pitunen ja säärystimien kera tosi lämmin tuol ulkona vaik onki näi hyytävää :)

    VastaaPoista

Kiitos kun ilahdutit päivääni kommentilla! :--)