Mulla on sydän
ja se toimii
ja takkuinen tukka mutta
hiukset kuitenkin

perjantai 24. elokuuta 2012

Koulua, koulua, koulua...

Heissan!
Oon tosi laiskasti kuvaillut viimeaikoina tai yleensäkkään oikein ollut missään muualla kuin kotona tai koulussa, siksi niin vähän tänne mitään laitellut :s
Muutenkin niin kova stressi aina näin koulun alkaessa että pää ollu vielä vähän sekasin mut eiköhän tää tästä!Nyt alkaa pikkuhiljaa asiat selviämään ja oloki helpottamaan! Tänään oon ollut iha iltaan asti koulussa tekemässä hommia ja tässä ois pari epäselvää kuvaa työstä mitä olen tänään työstänyt!
Tosiaan taidegrafiikkaa ja nää työt on fotoetsauksella toteutettu, valokuva pohjana tuossa työssä.



Kuva otettu sillon kun Teemu vielä tupakoi!

Tää sinisellä värillä vedostettu on mielestäni aika siisti, koska jätin ihan tarkoituksella
tuon taustan tuollaiseksi ''suttuiseksi'' ja itellä tulee vaan sellane fiilis niinku Teemu
ois jossain veden alla :--D

Eipä mulla nyt muuta tällä kertaa!
Hyvää viikonloppua vaan kaikille!:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun ilahdutit päivääni kommentilla! :--)