Mulla on sydän
ja se toimii
ja takkuinen tukka mutta
hiukset kuitenkin

lauantai 16. heinäkuuta 2016

Ilma on raikas, täynnä tuoksuja



Huhh, nyt on taas blogitauko venähtänyt ihan äärettömän pitkäksi.
On ollut niin lämmin kevät ja kesä et melkein kokoajan on ollut jossain menossa eikä kameraa ole edes jaksanut kantaa mukana.
Oon käynyt kaks kertaa Tampereella tässä ajassa ja ystäviä ja perhettä on käynyt kyläilemässä vähän joka puolelta Suomea.
Oon ollut käsityöpajalla töissä tätä nykyä ''jo'' kolme päivää viikossa, käsityömarkkinoillakin olin kolme päivää töissä.
Kävin mutkan Ruisrockissakin ja viikon päästä edessä ois H2Ö!
Ruisrockissa näin pitkästä pitkästä aikaa ihanan Anna Puun ja mun toinen pitkäaikainen haave toteutui, näin upean J.Karjalaisen livenä <3 

Moneen Suomen kolkkaan pitäis vielä keretä kesän aikana matkustaa.
Raaheen, Ouluun, Alpuaan, Mikkeliin, Tampereelle, Ikaalisiin?!
Kesä on aina tällasta älytöntä hulinaa, mutta silti niin ihanaa.

Mietin pitkään et mitähän mä tänne nyt kertoisin tai mitä kuvia ees laittasin mut sen kummempia miettimättä nyt päätin vaan laitella niitä vähäisiä kuvia mitä kamerasta tältä parilta kuukaudelta sattuu löytymään!
Instagrammia päivittelen huomattavasti useammin joten sinne vaan kurkkimaan :)
@fairyfanni nickillä löytää!



















































Osa kuvista puhelimella otettuja, osa äidin ottamia.


Yhdessä kuljetaan
päivän kirkkauteen
tiellä jonka varrella kasvaa villejä lupiineja
ja ilma on raikas,
täynnä tuoksuja
tiellä jonka varrella kasvaa villejä lupiineja


3 kommenttia:

  1. Jee postaus! <3 Toi teidän kämppä näyttää niin kivalta ja Una jotenki tosi isolta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihi kiitos, mut toi kuva mis näkyy noit seinävaatteita ni se ei oo meiltä otettu vaan Jennin luota Tampereelta :--) Una on tollane jättipötkylä!

      Poista

Kiitos kun ilahdutit päivääni kommentilla! :--)