Mulla on sydän
ja se toimii
ja takkuinen tukka mutta
hiukset kuitenkin

maanantai 23. marraskuuta 2015

Let the sky fall





Nyt sellane aihe tähän alkuun ku JÄÄTELÖ!
Jos et oo syöny italialaista jäätelöä(gelatoa), et oo ikinä syöny jäätelöä!
Siis ei sitä pysty edes selittämään kuinka HYVÄÄ SE ON!!
Italialaisis jäätelökioskeis ne jäätelöt ei tuu mistää isoista tehtaista ja oo samaa tavaraa ku kaupas myydään(niinku esim Suomessa) vaan lähes jokanen liike tekee ne jäätelöt ite omis tiloissaan, käytetään oikeesti paljon tuoreita raaka-aineita, kuten tuoreita marjoja.
Ne on niin voimakkaan makuisia et niitä ei voi edes verrata suomalaisiin jäätelöihin, suomalainen jäätelö ei oo ikinä jäätelöä nähnytkää.
NIITÄ MAKUJA OLI NIIIN PALJON JA NIIN ERIKOISIA!
(Kirjottakaapa huvikseen googleen et ''Gelato'' ni tajuutte ehkä vähä mitä mä tarkotan :D ei näytä suomalaiset jäätelölaarit tuolta..)
Oikeesti se jäätelö oli nii hyvää ja halpaa et syötiin sitä lähes joka päivä :''D
Harmittaa ku ei tajuttu kauhiasti kuvata niitä jäätelöjä mut täs muutama kuva :D
Hahaa ja on täs postaukses muutaki ku jäätelö, kuvia pikku riiviö-Rio pojasta ja ihanista maisemista
<3 










 Pikku Rio <3
(Se oli kyl kauhee kakara mut muistellaan nyt rakkaudel ja lämmöl kuitenki ;D)
 Vitsit oon ruskee!!!
Muistan ku Matteo sano et :
''Fani(jooo kukaa ei osannu sanoo mun nimee oikein :D) you're so brown!
You're not finnish anymore!

 Elisan pientä yrttitarhaa <3 






 Teemu puutarhahommissa <3 









 En kestä kui upee valo tuolla oli tuolloin, näitä kuvia ei oo ollenkaa muokattu, siel näytti juurikin tuolta.. huh..







 Kaikki nää kuvat oon otettu ihan siitä läheltä kotia,
nää upeat maisemat ympyröi meitä JOKAIKINEN päivä..
En voi käsittää et tuol asuttiin kuukausi, voi että mä olin kyl onnellinen sillon.
Ei sillä et oisin nyt jotenki superonneton, mut jos mun täytyy miettii seesteisintä ja onnellisinta aikaa lähimenneisyydes ni kyl se oli tuolloin.



2 kommenttia:

  1. Pakko kyllä joskus piipahtaa Italiassa, jos ei muuten niin gelaton takia.. :DD tahon maistaa sitä! ♥ Ja huhhuh ku ootki ollu ruskia! :o ei tuu Suomen kesässä ihan tollasta väriä pintaan...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. TODELLAKI! ja löytyy kyl monta muutaki syytä miks kannattaa siellä käydä ;D

      No nii-i.. ois vähä kiva ku ois aina tollanen rusketus..

      Poista

Kiitos kun ilahdutit päivääni kommentilla! :--)