Mulla on sydän
ja se toimii
ja takkuinen tukka mutta
hiukset kuitenkin

maanantai 26. tammikuuta 2015

Ympäri mennään ja yhteen tullaan




Yhtenä kauniina aurinkoisena päivänä päätimme lähteä ajamaan Luccan kaupunkiin tandemilla!
En ollut koskaan ajanut sellaisella vekottimella ja koska oon melkonen häslääjä niin turvallisuussyistä oli fiksumpaa laittaa Teemu ajamaan eteen :-D
Ajoimme sinne vähän pitempää reittiä koska tuo pyörätie kulki joenvartta pitkin ja matkalla tuli vastaan kaikkea kaunista!
Tuota kautta matka kaupunkiin kotoa oli noin 6 km. 















  Luccan vanhaa kaupunkia ympäröi noin 4 km(jos muistan oikein) pitkä muuri joka siis toimii kävelykatuna ja sen varrella kasvaa jos monenmoisia puita : )  päätettiin sitten kiertää  koko muuri pyörällä ja tuo matkahan hujahti ihan hetkessä yhdessä pyöräillessä!









 
 Reippaat pyöräilijät ja meidän mainio menopeli!



Pakko kulkea mun on
nyt joka tie
joka jonnekkin vie

Vapaa oon kulkemaan
kaiken nähdä mä tahdon vaan


Koko maailma on nyt avoin
kuljen vaikka paljain jaloin
joka tien
joka jonnekkin vie



6 kommenttia:

  1. Maailman söpöin tuo pusukuva teistä! Nukuin ihana fiilis välittyy! Ja söpö ku Teemulla kukka korvan takana :)

    VastaaPoista
  2. Niin on ihania kuvia - vaikka ne olen nähnyt niin aina voi katsoa uudestaan ja uudestaan :)

    VastaaPoista
  3. Ihania kuvia! Vaikka kaikki kuvat on huippuja, niin ehdottomasti sympaattisimmat ja suloisimmat kuvat on noi teidän yhteiskuvat. Söppänät! <3 :D

    VastaaPoista

Kiitos kun ilahdutit päivääni kommentilla! :--)