Mulla on sydän
ja se toimii
ja takkuinen tukka mutta
hiukset kuitenkin

maanantai 17. joulukuuta 2012

Pyöreät pannukakut

Tänään on Teemulla 19-vuotissynttärit ja koska mulla ei ollut nyt varaa ostaa Teemulle lahjaa niin kuitenkin aattelin olla hyvä avovaimo(:D)
ja leipoa sille jotain(varsinki kun leipominen on niin kivaa)...
Ja toiveena oli että tekisin pannukakkua,
mutta sit meillä ei ollutkaa leivinpaperia mitä laittaa pellille, eikä jaksettu enää mennä uudestaa kauppaan, NIIN tehtiin siitä taikinasta tuommosessa vuoassa kaks pienempää pyöreää pannukakkua ja tuli kuulemma aikalailla yhtä hyvää ku äidin tekemä!!(miettikää, aika hyvin!)











Oon ihan onnessaan, että tuo mun special(tosi special...)pyöreä muumimammamainen pannukakku onnistu nuin hyvin, koska nyt voin joskus leipoa tuota pikku-Vilmalle(ehkä sit ku se on vähän isompi) ja kaikille tuleville sisaruksien lapsille
JA sit oon maailman siistein ja kivoin täti.
Tosin niitä sisarusten lapsia saa vielä vähän aikaa odotella, mut voin harjoitella leipomista tekemällä Teemulle kaikkia herkkuja sillontällön :--D!

3 kommenttia:

  1. :)) näyttää ja kuulostaa hyvältä:) kyllä Teemun nyt kelpaa.t.äiti

    VastaaPoista
  2. ihana :D luulen, että oot myös ilman pannukakkujakin aika siisti ja kiva täti sitten kun sen aika on :D <3

    VastaaPoista

Kiitos kun ilahdutit päivääni kommentilla! :--)